Menu

Biyalog Sistemi [Tek Tık] & [WS'lik] - Lua

Biyalog Sistemi [Tek Tık] & [WS'lik] - Lua


metin2 biyolog ile ilgili görsel sonucu
Bu lua'yı kendim beyefendinin birisine yazmıştım, sizlerle paylaşmak istedim.

Kaynak kodları tamamen sıfırdan tarafımca yazılmıştır.

Hiçbirşekilde bug yoktur. 






Deneyenler kanıt olarak atarsa konuya eklerim.İndirmeden kaynak kodlara bakmak isteyenler için ;
Kod:
quest biyolog_islemleri begin
state start begin
function kotrol()
if pc.getqf("30lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("40lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("50lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("60lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("70lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("80lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("85lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("90lvl_biyolog") == 1 and
pc.getqf("92lvl_biyolog") >= 1
and pc.getqf("94lvl_biyolog") >= 1 then
return true
else
return false
end
end
function biyologlar()
if pc.getqf("30lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (1)")
say_title("")
say_sari("Hareket Hızı +10% (Kalıcı)")
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
pc.setqf("30lvl_biyolog",1)
syschat("+10% Hareket Hızı Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("40lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (2)")
say_title("")
say_sari("Saldırı Hızı +5%(Kalıcı)")
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,5,60*60*24*365*60)
pc.setqf("40lvl_biyolog",1)
syschat("+5% Saldiri Hizi Kazandin !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("50lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (3)")
say_title("")
say_sari("Savunma +60 (Kalıcı)")
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
pc.setqf("50lvl_biyolog",1)
syschat("+60% Savunma (Defans) Kazandin !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("60lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (4)")
say_title("")
say_sari("Saldırı Değeri +50 (Kalıcı)")
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,50,60*60*24*365*60)
pc.setqf("60lvl_biyolog",1)
syschat("+50% Saldiri Degeri Kazandin !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("70lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (5)")
say_title("")
say_sari("+11% Hareket Hızı (Kalıcı)")
say_sari("+10% Hasar Azaltma (Kalıcı)")
affect.remove_collect(apply.MOV_SPEED, 10, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.MOV_SPEED,21,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_DEF_BONUS,10,60*60*24*365*60)
pc.setqf("70lvl_biyolog",1)
syschat("+11% Hareket Hızı ve +10% Hasar Azaltma Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("80lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (6)")
say_title("")
say_sari("Saldırı Hızı +15% (Kalıcı)")
say_sari("+10% Saldırı Değeri (Kalıcı)")
affect.remove_collect(apply.ATT_SPEED, 5, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.ATT_SPEED,11,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_ATT_BONUS,10,60*60*24*365*60)
pc.setqf("80lvl_biyolog",1)
syschat("+6% Saldırı Hızı ve +10% Saldırı Değeri Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("85lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (7)")
say_title("")
say_sari("Saldırı Hızı +15% (Kalıcı)")
say_sari("+10% Saldırı Değeri (Kalıcı)")
affect.add_collect_point(POINT_RESIST_WARRIOR,10,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_RESIST_ASSASSIN,10,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_RESIST_SURA,10,60*60*24*365*60)
affect.add_collect_point(POINT_RESIST_SHAMAN,10,60*60*24*365*60)
pc.setqf("85lvl_biyolog",1)
syschat("10% Yarı İnsan Savunması Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("90lvl_biyolog") != 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (8)")
say_title("")
say_sari("+10% Yarı İnsan Saldırı Hazarı (Kalıcı)")
affect.add_collect_point(POINT_ATTBONUS_HUMAN,10,60*60*24*365*60)
pc.setqf("90lvl_biyolog",1)
syschat("10% Yarı İnsan Saldırı Hazarı Kazandın !")
wait()
return true
elseif pc.getqf("92lvl_biyolog") < 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
say_title("")
say_reward("Almak İstediğin Bonusu Seç ;")
local s = select ("+1000 HP"," Savunma Değeri +120 ","Saldırı Değeri +50")
if s == 1 then
affect.add_collect(apply.MAX_HP,1000,60*60*24*365*60)
pc.setqf("92lvl_biyolog",1)
syschat("+1000 HP Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : +1000 HP")
wait()
return true
elseif s == 2 then
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,120,60*60*24*365*60)
pc.setqf("92lvl_biyolog",2)
syschat("+120 Savunma Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : Savunma Değeri +120")
wait()
return true
elseif s == 3 then
affect.remove_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS, 50, 60*60*24*365*60)
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,100,60*60*24*365*60)
pc.setqf("92lvl_biyolog",3)
syschat("+50 Saldiri Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (9)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : Saldırı Değeri +50")
wait()
return true
end
elseif pc.getqf("94lvl_biyolog") < 1 then
say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
say_title("")
say_reward("Almak İstediğin Bonusu Seç ;")
local s = select ("+1100 HP","Savunma Değeri +140","Saldırı Değeri +60")
if s == 1 then
affect.add_collect(apply.MAX_HP,1100,60*60*24*365*60)
pc.setqf("94lvl_biyolog",1)
syschat("+1100 HP Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : +1100 HP")
wait()
return true
elseif s == 2 then
affect.add_collect(apply.DEF_GRADE_BONUS,140,60*60*24*365*60)
pc.setqf("94lvl_biyolog",2)
syschat("+140 Savunma Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : Savunma Değeri +140")
wait()
return true
elseif s == 3 then
affect.add_collect(apply.ATT_GRADE_BONUS,60,60*60*24*365*60)
pc.setqf("94lvl_biyolog",3)
syschat("+60 Saldiri Aldın !")
say_turuncu("Biyolog Etkisi (10)")
say_title("")
say_sari("Seçimin : Saldırı Değeri +60")
wait()
return true
end
end
return true
end
when 20084.chat."Biyolog Etkileri" begin
if biyolog_islemleri.kotrol() == true then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say_reward("Bütün biyolog etkilerini almışsın,")
say_reward("Daha fazla alabileceğin bir etki yok.")
return
end
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say("Merhaba "..pc.get_name()..",")
say_reward("Biyolog etkilerini almaya başlamak istermisin?")
local mix = select("Tamam, Başlayalım","Hayır, Kalsın")
if mix == 2 then
say_title(mob_name(npc.get_race()))
say_reward("Etkileri istediğin zaman gelip alabilirsin ..")
return
else
while biyolog_islemleri.kotrol() != true do
biyolog_islemleri.biyologlar()
end
say_turuncu("Etkiler Tamamlandı!")
say_title("")
say_reward("Tebrikler,")
say_reward("Bütün etkileri aldın, iyi oyunlar.")
return
end
end
end
end
Güle güle kullanmanız dileğiyle ..

Ads middle content1

Ads middle content2