Menu

Tell Me More İngilizce Eğitim Seti 16 CD - Türkçe İndir

Tell Me More İngilizce Eğitim Seti 16 CD - Türkçe İndir

Tell me more ingilizce eğitim seti ülkemizde dahil 65 ülkede 5 milyonu aşkın kullanıcıya sahip kendini bu alanda kanıtlamış popüler bir eğitim setidir. Sitemizde paylaştığımız dosyalar içerisinde Başlangıç, Orta, İleri ve Business plus seviyeleri mevcuttur. Dilerseniz kendi seviyenizden başlayabilir veya temelden sete göz atmak isterseniz de başlangıç seviyesine yönelebilirsiniz. Tavsiyemiz düzenli olarak belli saatlerinizi sete ayırmanız bir heves indirip biraz baktıktan sonra vazgeçerseniz hiç bir faydasını göremezsiniz. Kendi rutininize seti adapte etmeniz sizi başarıya ulaştıracaktır.

Videolu Anlatım (Video Tutorial)


Yazılı Anlatım (Written Expression)
1-) Dosyaları aşşağıdaki download alternatiflerinin birini kullanarak indiriniz.
2-) Ardından rardan www.teknopc.net rar şifresini kullanarak klasöre çıkartınız.
3-) Geriye kalan kurulum adımlarını yukarıda ki videolu anlatımı izleyerek uygulayınız.

Çizgi
Sıkıştırma: RAR / Şifreli
 Rar Şifresi: www.teknopc.net
Boyut: 3.76 GB (Ekstra Sıkıştırılmıştır Orj. Boyut 5 GB)
Virus Taraması: Zararlı Tespit Edilmedi!
Çizgi

İndirme Linkleri (Download Links)

Ads middle content1

Ads middle content2